Veelgestelde vragen
U kunt bij ons kiezen tussen twee verschillende abonnementen. We komen 13 keer per jaar. Konden uw containers niet worden gereinigd wegens onverwachte omstandigheden? Dan verplaatsen we uw reiniging naar de volgende ledigingsdag. Op deze manier kunt u van ons verwachten dat we altijd 13 keer per jaar de containers komen reinigen.
Absoluut, sterker nog, u krijgt dan zelfs een fikse korting op elke bak die erbij komt.
Wij reinigen op dezelfde dag als dat de container wordt geledigd door uw gemeente of dergelijke partij. Wij rijden echter niet exact dezelfde route als de vuilniswagen. We willen u daarom vragen de container op de dag van reiniging tot 19:30 uur buiten te laten staan. Bovendien krijgt u per mail een reinigingskalender van ons toegestuurd.
Zeker weten! Heeft u al gekeken bij het kopje meld een bekende aan? Wij belonen onze ambassadeurs graag. Voor elke vriend, vriendin, familielid of andere kennissen die zie aanmelden via uw persoonlijke link, reinigen wij uw container een maand gratis. Waar wacht je nog op?
Bij het aanmelden doet u eerst een postcode-check. Staat uw postcode in de lijst, dan komen we bij u langs.
Bij de eerste reiniging plakken onze reinigers stickers bij u op de container. Op deze manier kunnen we ze de volgende keer gemakkelijk vinden.
Geen probleem, neem even contact met ons op dan komen we of de volgende dag de container reinigen of met de volgende ledigingsdag.
We vragen u dan een mail te sturen naar klantenservice@bak-kus.nl Met de vermelding van uw gegevens zoals ze bij ons bekend zijn.
Bij de aanmelding kunt u aangeven in welke maand u graag wilt beginnen. Wanneer u zich halverwege de maand aanmeldt proberen we u die maand nog in te plannen. Als dit niet mogelijk is wordt het de eerstvolgende reinigingsdag.
Particulier is de betaling altijd per automatisch incasso. Van het door u opgegeven IBAN nummer worden de abonnementsgelden afgeschreven. Bij zakelijke klanten is de betaling per factuur.


