Spring naar content

Veelgestelde vragen

Hoe vaak komt Bak-Kus langs om de containers te reinigen?

U kunt bij ons kiezen tussen twee verschillende abonnementen. We komen 13 keer per jaar. Konden uw containers niet worden gereinigd wegens onverwachte omstandigheden? Dan verplaatsen we uw reiniging naar de volgende ledigingsdag. Op deze manier kunt u van ons verwachten dat we altijd 13 keer per jaar de containers komen reinigen.

Kan ik meerdere containers laten reinigen?

Absoluut, sterker nog, u krijgt dan zelfs een fikse korting op elke bak die erbij komt.

Wanneer komen jullie de container reinigen?

Wij reinigen op dezelfde dag als dat de container wordt geledigd door uw gemeente of dergelijke partij. Wij rijden echter niet exact dezelfde route als de vuilniswagen. We willen u daarom vragen de container op de dag van reiniging tot 19:30 uur buiten te laten staan. Bovendien krijgt u per mail een reinigingskalender van ons toegestuurd.

Kan ik korting krijgen?

Zeker weten! Heeft u al gekeken bij het kopje meld een bekende aan? Wij belonen onze ambassadeurs graag. Voor elke vriend, vriendin, familielid of andere kennissen die zie aanmelden via uw persoonlijke link, reinigen wij uw container een maand gratis. Waar wacht je nog op?

Waar komt Bak-Kus langs?

Bij het aanmelden doet u eerst een postcode-check. Staat uw postcode in de lijst, dan komen we bij u langs.

Hoe weet Bak-Kus welke container van mij is?

Bij de eerste reiniging plakken onze reinigers stickers bij u op de container. Op deze manier kunnen we ze de volgende keer gemakkelijk vinden.

Mijn container was onbereikbaar voor de chauffeur, wat nu?

Geen probleem, neem even contact met ons op dan komen we of de volgende dag de container reinigen of met de volgende ledigingsdag.

Hoe kan ik opzeggen?

We vragen u dan een mail te sturen naar klantenservice@bak-kus.nl Met de vermelding van uw gegevens zoals ze bij ons bekend zijn.

Wanneer komen jullie voor de eerste keer reinigen?

Bij de aanmelding kunt u aangeven in welke maand u graag wilt beginnen. Wanneer u zich halverwege de maand aanmeldt proberen we u die maand nog in te plannen. Als dit niet mogelijk is wordt het de eerstvolgende reinigingsdag.

Op welke manier kan ik betalen?

Particulier is de betaling altijd per automatisch incasso. Van het door u opgegeven IBAN nummer worden de abonnementsgelden afgeschreven. Bij zakelijke klanten is de betaling per factuur.

bakkus_website_2
https://bak-kus.nl/wp-content/uploads/2022/02/cropped-Artboard.png
https://bak-kus.nl/wp-content/uploads/2022/02/cropped-Artboard.png